miércoles, 28 de enero de 2009

Cançó "SOM UN GANDUL"



Jo som feliç sense fer feina
som un gandul
sa vagueria em menja
Es dilluns menjam mongetes
es dimarts menjam ciurons
es dimecres llentietes
i es dijous es macarrons
es divendres feim plat únic
i es dissabtes aguiat fred
i es diumenges i ses festes
mos fotem un bon bistec

Jo som feliç sense fer feina
som un gandul
sa vagueria em menja
Es dilluns no vull fer feina
es dimarts a passejar
es dimecres vaig as cine
i es dijous a festejar
es divendres passar comptes
pes dissabte anar a cobrar
i es diumenge que en faria
no me deixen començar

Es dilluns perquè tenc vessa
es dimarts perquè tenc son
es dimecres vaig as cine
i es dijous a prendre es sol
es divendres passar comptes
i es dissabte anar a cobrar
i es diumenge que en faria
no me deixen començar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario